Odstávky a výkopové práce:

Menu

Nonstop havarijní služba: 545 161 545

Ústředna: 545 161 111

mail@teplarny.cz



Aktuality

Všechny aktuality

Zákazníci oceňují spolehlivé teplo

07. 09. 2016

SPOLEHLIVÝ DODAVATEL TEPLA ZA ROZUMNOU CENU, KTERÉHO NEMAJÍ DŮVOD MĚNIT. TAK VNÍMÁ TEPLÁRNY BRNO VĚTŠINA NAŠICH ZÁKAZNÍKŮ. POTVRDILY TO VÝSLEDKY KOMPLEXNÍHO PRŮZKUMU SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ, KTERÝ PRO NÁS PŘED PRÁZDNINAMI REALIZOVALA NEZÁVISLÁ AGENTURA.

„Cílem bylo nejen zjistit míru spokojenosti odběratelů s našimi produkty a službami, ale také získat cenné připomínky a podněty k dalšímu zkvalitnění služeb či rozšíření jejich nabídky,“ uvedl generální ředitel Tepláren Brno Ing. Petr Fajmon, MBA. „A jsem rád, že reakce zákazníků z řad domácností, zástupců SVJ a bytových družstev, firem i institucí nám potvrdila, že se v mnoha oblastech ubíráme správným směrem. Mile nás překvapilo, jak vysoké povědomí o naší společnosti Brňané mají, i to, že vnímají pozitivně naše aktivity v oblasti společenské odpovědnosti,“ dodal. V podpoře brněnského zdravotnictví, nadací a organizací věnujících se například vzdělávání a rozvoji sportu u dětí proto budeme určitě pokračovat.

Z průzkumu mimo jiné vyplynula potřeba našich zákazníků a odběratelů získávat ještě více informací o aktuální nabídce služeb a jejich cenách. V současnosti proto připravujeme nejen nové informační tiskoviny. Rovněž webové stránky Tepláren Brno čeká úprava, aby byly veškeré informace co nejpřehlednější a snadno dohledatelné. K tomu, abychom v nejbližší budoucnosti co nejvíce zjednodušili vzájemnou komunikaci, plánujeme i další posílení elektronické komunikace, a to včetně rozšíření možností a úkonů, které lze realizovat elektronickou formou. V nejbližších měsících se také zaměříme na možnosti více přizpůsobit naše služby individuálním potřebám a přáním zákazníků.

„Protože průzkum spokojenosti probíhal anonymně, rád bych poděkoval odběratelům, kteří ochotně zodpověděli všechny dotazy,“ uvedl generální ředitel Petr Fajmon. Ověřovat si spokojenost zákazníků s nabízenými službami budeme i nadále. Vzájemnou komunikaci totiž vnímáme jako nejlepší prevenci před nespokojeností a reklamacemi.

Máte zájem o aktuální informace?

Napište prosím číslo dva:

brno nckcr iso-27001 iso-9001 iso-14001 iso-50001
ohsas_18001 bp Teplárenského sdružení ČR šalina
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím Další informace